אודות
מודלינג – MODELING הוקמה בשנת 2013 על ידי משה גולדשטיין, מרצה ומטפל אישית במגוון תחומים, כדי לתת מענה אישי לצרכים האישיים למימוש החלומות שלנו לניהול העושר, בתחומים מורכבים שמצריכים פתרונות מקצועיים ובהם ביטוח, פיננסים, פרישה ופנסיה, הרצאות וסמינרים, טיפול בתביעות למיצוי זכויות בביטוח ופנסיה, המענה מקצועי והגון לכל צרכי הלקוחות, תוך ראייה הוליסטית של כל תיק החיסכון וניתוח כל הצרכים ומטרותיהם בכל טווח זמן, מתוך הבנה שתכנון נכון של תיק הביטוח והחיסכון חיוני בניהול הסיכונים והסיכויים יתנו לנו שקט נפשי ותועלת גבוהה ככל הניתן.
השינויים בעולם החיסכון ותכנון הפנסיה מושפע מעלייה בתוחלת החיים כתוצאה משיפור והתקדמות הרפואה, שינויים תכופים במקומות העבודה, צרכי הדור הבא משפיעים אף הם על ההחלטות בתכנון התיק.
מטרת מודלינג ביטוח ופיננסים, לעזור בהכוונה ומציאת פתרונות לתכנון וניהול החיסכון וניהול הסיכונים והתאמת התיק לצרכים המשתנים, השינויים בשוק ובתא המשפחתי.
הלב של מודלינג ביטוח ופיננסים, משה גולדשטיין יליד 1977 נשוי ואב לארבעה בנים כולם חכמים (:
נולדתי בגיל מאוד צעיר (: למשפחה חרדית במאה שערים מזרם נטורי קרתא ולמדתי בישיבה חסידית.
בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה מלאה באתגרים שהצלחתי, השלמתי בי"ס ובגרויות, לוחם בצנחנים, תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במנהל עסקים, רישיון ביטוח פנסיוני ממשרד האוצר, בוגר קורסים מתקדמים בניהול תיקי לקוחות, מיסוי והכוונה לפרישה, NLP MASTER TRAUNER, בעל משרד עצמאי ולפני כן עבדתי מספר שנים כשכיר בחברות ביטוח גדולות במגוון תפקידים ניהול תיקי לקוחות ומתן פתרונות בביטוח וחיסכון, החלטתי לעבוד כעצמאי כדי לתרום מהניסיון והידע שצברתי, לייצג את הלקוחות מול החברות המובילות בתחומי הביטוח והחיסכון.

חזון
יש לנו חלומות ומטרות להשגת אושר, חשוב לנו ניהול העושר ניהול הסיכונים והסיכויים, שקט נפשי וביטחון, הידיעה שיש לנו מה שאנחנו צריכים, מיצוי המשאבים והזכויות. התאמת הפתרונות האופטימלים בהתאם לצרכים האישיים. טיפול בתכנון ויישום, בדיקה וניתוח הצרכים האישיים, מציאת הפתרונות המתאימים ביותר, ביטוח פיננסים, פרישה ופנסיה, מיצוי זכויות. הטיפול תוך מתן שירות מקצועי ואיכותי לכל לקוח באופן אישי ביעילות ובמהירות האפשרית. להשגת הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות, משה גולדשטיין – MODELING עובד מול הגורמים השונים, חברות הביטוח ובתי ההשקעות מהמובילים. התאמת הפתרונות תוך בחינת הצרכים האישיים של כל אחד ומציאת הפתרונות הטובים ביותר ללקוח.
תחומי העיסוק במודלינג:
ביטוח – בריאות, מחלות קשות, אבדן כושר עבודה, ביטוח חיים, סיעוד ותאונות אישיות.
חיסכון – פנסיה, ביטוח מנהלים, קופות גמל, קרנות השתלמות, חיסכון פרטי.
מעסיקים – בניית מדיניות הפקדות לעובדים לביטוח פנסיוני, ליווי מקצועי למעסיק.
פרישה – תכנון פרישה, תכנון קצבה והון, הטבות מס על הקצבה, העברת הון בין דורית.
מיצוי זכויות ותביעות – בקרות אירוע שמזכה לקבלת כספים מחברת ביטוח או קרן פנסיה, פועל לקבלת הזכויות.
הרצאות וסמינרים – הרצאות מבוקשות במגוון נושאים מקצועיים והרצאת השראה על הסיפור האישי.
אמנת שירות ללקוחות
ראשית כל אני מודה לך שבחרת בי כסוכן ביטוח אישי לייצג את האינטרסים שלך, אפרט את תחומי הטיפול במשרדי, ביטוח בריאות וסיעוד, ביטוח חיים ומשכנתא, ביטוח אבדן כושר עבודה, פנסיה וביטוח מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות, פוליסות חיסכון והשקעות, תכנון פרישה, הכוונה למעסיקים. מודלינג ביטוח ופיננסים משה גולדשטיין, משרדי מנהל קשר שמבוסס על אימון מלא, עם הלקוחות לאורך זמן. אני מתחייב לשירות אישי ואיכותי, ערכי השירות מושתתים על: הגינות, שקיפות, פשטנות, מהירות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות במתן מענה לצרכי הלקוח ומשפחתו.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות סוכנים ויועצים של לשכת סוכני הביטוח שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון וחיסכון בתאריך 17/12/2012, שמביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכן הביטוח נותן השירות כדלקמן:
— מתן מענה מתאים לצרכי הלקוח, תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פנייה מלקוח המבקש לתאם פגישה פרונטלית או טלפונית.
— קיום תקשורת יעילה וזמינה על הלקוחות, מענה ראשוני לכל פנייה ומסירת תשובות ברורות ומנומקות, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייה מלקוח.
— מתן מענה תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ו/או להעביר מסמך או אישור, או להעביר בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה שקשורה במוצר, מבלי לגרוע מהוראות אחרות בעניין זה.
— בפנייה בנושא תביעה, יימסר ללקוח אודות זכויותיו, הסבר על דרכי הפעולה שעומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.
— בכל טיפול בתיק ייחתם הסכם התקשרות, כולל השירות המבוקש ומבנה עלויות שכר טרחה לטיפול בתיק.
גילוי נאות
משה גולדשטיין – מודלינג ביטוח ופיננסים, בעל רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, משווק מוצרים פנסיוניים וביטוח ומוצרים נוספים, בגינם זכאי לעמלות ישירות מהגופים המוסדיים והיצרנים השונים עבור כל מוצר בו מטפל בין אם מוצר ביטוחי ושאינו ביטוחי, ללא קשר אם מתקבלת עמלה מהחברות כמקובל שמקבל השירות ישלם ישירות לאיש המקצוע, גביית שכר הטרחה מהלקוח עבור כל הפעילות לפי מחירון שמתעדכן מעת לעת, כסוכן קיימים לי הסכמי עבודה עם החברות והיצרנים לפי החלוקה למוצרים שונים:
שותפים עסקיים
הפתרונות לצרכי הלקוחות שונים, פועל מול החברות המובילות בהשגת פתרונות לכל צורך.
להלן פירוט החברות בהם קיימים פתרונות לחברים שאני מייצג.
ביטוח, כלל, מגדל, הראל, מנורה, הפניקס, איילון, הכשרה
פנסיה, כלל, הראל, מגדל, מנורה, הפניקס, מיטב, אלטשולר, מור
קופות גמל והשתלמות, מור, ילין לפידות, סלייס, כלל, הראל, מגדל, מנורה, הפניקס אקסלנס, אלטשולר, אנליסט, מיטב, פסגות.
חיסכון פרטי, כלל, הראל, מגדל, מנורה, הפניקס, הכשרה
בנוסף קיימים שירותים נוספים שחלקם ניתנים בעזרת משרדים נוספים: ביטוח אלמנטרי, ייעוץ מס ושירותי רואה חשבון, סיוע משפטי בהכנת צוואות, כלכלת משפחה, תכנון משכנתאות, הדרכות והרצאות.
דמי טיפול ושירות
כמי שמייצג את הלקוח ואת האינטרסים שלו מול הגורמים השונים, כחלק מהגישה לניהול תיק לקוח, מי שמבקש שירות משלם ישירות לבעל המקצוע.
התשלום עבור ההכוונה המקצועית ולא עבור תיווך או רכישת מוצרים שונים.
אני מאמין שצריך לדאוג לאינטרסים של הלקוח בייצוג מול חברות הביטוח, כמי שמייצג את טובת הלקוח שמשלם עבור השירות, בתכנון תיק אני מקפיד לבחון את ההצעה הטובה ביותר ללקוח מבין כל החברות איתם אני עובד.
טיפול בתיק נושא ערך רב ללקוחות ומצריך השקעה רבה בתכנון וניהול תהליכים מורכבים, כל תהליך שמצריך השקעת משאבים נושא איתו עלויות אותם ישלם מזמין השירות, התעריפון יימסר ללקוח בהתקשרות.

משה גולדשטיין וצוות מודלינג, ישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או צומת בחיים!
איתנו העתיד שלכם בידיים טובות!